My Dream Car

This is my dream car.

The BMW 3 Series Convertible.

dreamcar.jpg

 

I’m driving this car (by August 2008 or the latest, by December 2008). Sape nak ikut gi jenjalan?😉

~ by xxujiexx on December 4, 2007.

4 Responses to “My Dream Car”

  1. aku nak…aku nak….kasik aku test drive la sekali…..jadi driver ko pun aku nak ujie…huhuhuhu

  2. jie, kawe nok ikut gok.😛

    Komen saya : No problemo

  3. satu nsht dr aku, kereta ini x sesuai dgn iklim di malaysia yg hujan sesuka hatinya. bygkan tgh srnk disapu angin tiba2 trn sang hujan, smpt kah bumbung itu tertutp dlm ms 1 saat. tidak bukan … kuyup la jwbnya… ini pulak pesanan ngeri: kereta ni kalau dah terbalik gerenti mati orgnya. sbb bumbung yg lembut ( kalau tutup la) kalau x tutup … bersepai otak. renung2 kan la….kalau nak beli jgk kena pakai helmet.

  4. […] baru, azam baru. Mungkin saya akan batalkan azam untuk berkereta baru pada tahun 2008 seperti entry saya sebelum ini kerana ada perancangan lain. Tengoklah. Saya hanya follow the flow sahaja. Cuma […]

Leave a Reply

 
