Happy Birthday My Pisces & Aries

Hmm..Baru saya perasan, ramainya orang-orang yang saya sayang lahir dalam bulan Mac. Kakak saya sendiri lahir pada 15 Mac dan beberapa rakan yang lain. Mari kita lihat siapa yang kena…

15 Mac

jeton.jpg

 

1. Kakak saya, Zaiton Zainuddin atau saya panggil dia Kak Eton. Eii..hitamnya saya kan…Hepi Besday Jeton…

 

menilla.jpg

2. Illa Sabry yang kiut..Saya pun kiut jugak ape..Hiks! Happy Burfday yang…

****************************************************

19 Mac

kakg.jpg

1. Kak Gee, kakak angkat saya. Semoga panjang umur dan bertambah kaya sis!

2. Raja Zul, member yang baaaaaaaaaanyak sangat tolong saya. Beb..nanti gua bayar utang lu ok…Semoga tahun ni bertambah kaya ok…

****************************************************

23 Mac

meazri.jpg

1. Musuh paling ketat saya, Azri Dearie..😉 Happy Birthday Dahling…

 

azrinmama.jpg

2. Azri berkongsi tarikh lahir dengan mamanya. Happy Birthday mama, eh makcik…Huhu..

 

Semoga orang-orang yang saya sayang ini, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan disihatkan tubuh badan. Semoga Allah memberkati hidup mereka. Amin..

I LOVE ALL OF YOU…HAPPY BIRTHDAY!!

 

~ by xxujiexx on March 22, 2008.

One Response to “Happy Birthday My Pisces & Aries”

  1. Wah, dah der bopren pun dah ko ye Jie. Baguih la tuh. Nanti nak langsung jgn lupe anto kad jemputan kat aku k. Aku sure datang punyer jie

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: