Sepetang Bersama Amy Search

Petang tadi, saya dan Bakal Roomate bertandang ke rumah Amy. Comel giler anak dia, Sania & Alexander..Rasa macam nak lempang-lempang..Hiks!!Bley? Cam biasa lah, nothing personal, it’s just business..Kami datang untuk ambil salinan dokumen untuk presentation pagi esok. Tak masuk rumah dia pun, kami duduk lepak kat wakaf halaman dia je. Banyak angin. Nasib baik rumah dia dekat je dengan rumah saya. Tapi rumah dia 3 tingkat je, Semi D. Rumah saya 5 tingkat. Sape lagi kaya?? Haha..


Dokumen yang berlambak-lambak


Amy tengah khusyuk dengar Bakal Roomate bersembang sampai berkerut-kerut dahi


Alexander tengah mengacau daddy dia..Baru bangun tido budak kecik nih


Sania yang comel


Bakal Roomate menayang gigi kapaknya..


Peace…Nak jugak enter frame..

Kami blah dari rumah Amy bila dah dekat nak hujan.

Ok, bang…gua blah dulu. Phewwwwiiieetttt!!!!

~ by xxujiexx on July 21, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: